תנאי שימוש אלה (להלן - התקנון) חלים על השימוש באתר האינטרנט www.documedic.co.il (להלן - האתר) שמנהלת ומפעילה חברת "דוקומדיק בע"מ", ח.פ. 51-613668-6, מרח' הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל-אביב 6777016 (להלן - הנהלת האתר ו/או דוקומדיק) ועל קבלת שירותים מאת דוקומדיק בע"מ.
השימוש באתר, לרבות השירותים המוצעים בו, כפופים ומותנים בהסכמת המשתמש לתקנון, לרבות לתנאי מדיניות שמירת הפרטיות, המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון. האחריות המלאה להכרת התנאים להלן והשימוש על פי תנאים אלו, חלה בכל עת על המשתמש בלבד. כל שימוש באתר וכל כניסה אליו, מעידים על הסכמת המשתמש לתנאי התקנון.
בתקנון זה, הביטוי "מידע" משמעו נתון הנוגע לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי, במישרין או בעקיפין, באמצעים סבירים, והמונח "המשתמש" מתייחס לכל אדם ו/או תאגיד או עסק מכל מין וסוג, אשר משתמש באתר, רשום בו, או מציע שירותיו בו.
התקנון נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.
1.מטרת האתר והשימוש בשירותים הניתנים במסגרתו
1.1. האתר הינו פלטפורמה דיגיטלית נוחה וידידותית למשתמש אשר מטרתה לחבר - בין עורכי דין (להלן - עורך דין), רופאים מומחים (להלן - רופא מומחה) ולקוחות פרטיים (להלן - לקוח פרטי) - לצורך ייעול ופישוט העבודה של כלל המשתמשים (להלן - משתמשים), באמצעות חמישה מודולים עיקריים:
1.1.1.איתור רופאים וחוות דעת מיידית! - התאמה מהירה של מומחה רפואי מתאים תוך 90 שניות, עם אפשרות לקביעת תור אוטומטית ופגישה עם המומחה תוך/עד 72 שעות;
1.1.2.ועדות רפואיות – הפיצ'ר מספק מידע מראש! על הרכב הוועדה הרפואית, נתונים על הרופאים בוועדות, החלטות עבר ומגמות סטטיסטיות, מה שמאפשר הכנה טובה יותר, חיסכון בזמן והגדלת סיכויי ההצלחה;
1.1.3.זירת מסחר לעורכי דין (Marketplace) - קבלת לידים! מעורכי דין - הן מאותו התחום והן מכלל תחומי העיסוק בעריכת דין, העברת תיקים, שיתופי פעולה מקצועיים, ייעוץ/ מנטורינג ויצירת הכנסות נוספות;
1.1.4.תלונה בקליק - מערכת מקוונת להגשה ומעקב אחר תלונות על רופאים בוועדות רפואיות, שקיפות ושיפור ההתנהלות בוועדות רפואיות (במקרי קצה בלבד, כאשר הרופא נהג שלא בצורה הולמת, באופן בלתי סביר).
1.1.5.אינדקס מומחים רפואיים ומשפטיים - מאגר מקיף של רופאים ועורכי דין, כולל דירוגים וביקורות, לחיבור מהיר בין אנשי מקצוע ולקוחות, וקבלת לידים ישירים מלקוחות פרטיים.
1.2. חמשת המודולים של DocuMedic יוצרים מערכת אקולוגית סגורה ויעילה שמחברת בין עורכי דין, רופאים ולקוחות פרטיים. כל מודול מספק ערך כלכלי משמעותי - חיסכון בזמן, שיפור סיכויי ההצלחה בתביעות, יצירת הכנסות לעורכי דין, ייעול תהליכים משפטיים ורפואיים, והגדלת חשיפה מקצועית. הפלטפורמה כולה מאפשרת למשתמשים למקסם את התועלת שלהם - בין אם זה על ידי חיסכון בעלויות, שיפור שירותים, או הגדלת הכנסות. הנהלת האתר, המסייעת לקידום מטרה זו, מספקת את התשתית לתקשורת בין המשתמשים אך אינה מעורבת באופן ישיר בהתקשרות המקצועית ו/או הכלכלית ביניהם.
1.3. הנהלת האתר חרטה על דגלה לאפשר ולקדם ביצוע של כלל השירותים בחמשת המודולים - זאת, מבלי להתפשר על איכות, טיב ומקצועיות השירות הניתן על ידי בעלי המקצוע הרשומים באתר.
2.הרשמה לאתר
2.1. האתר הנו לשימושם של משתמשים רשומים בלבד. הגיל המינימלי למשתמש רשום הינו 18 שנים.
2.2. בעת ההרשמה לאתר, מתבקש המשתמש לבחור את סוג החשבון בהתאם לתחום עיסוקו. הגורמים הרשאים להירשם לאתר הינם:
2.2.1.רופא מומחה, בתנאי שהוא רשום ברשימת המומחים של משרד הבריאות בישראל, ובעל רישיון מומחה בתוקף;
2.2.2.עורך דין, בתנאי שהוא רשום כחבר בלשכת עורכי הדין בישראל, ובעל רישיון בתוקף;
2.2.3.מבקש שירות, עובד/ת בגוף חוקי העוסק בסיוע בהגשת תביעות, לרבות בחברת מימוש זכויות, עמותה, בית חולים ו/או אחר - כל עובד/פרט השייך לגוף החוקי העוסק בסיוע בהגשת תביעות חייב להירשם בנפרד (יקרא להלן - מבקש שירות).
2.2.4.לקוח פרטי, תושב ישראל - קרי, כל מי שמרכז חייו בישראל ונחשב תושב לפי המוסד לביטוח לאומי, כלומר: מתגורר בישראל ברציפות; עיקר הקשרים המשפחתיים, החברתיים והכלכליים שלו בישראל (אין צורך באזרחות ישראלית כדי להיות זכאי - רק במעמד של "תושב ישראל");
2.3. יובהר, כי חל איסור על התאגדות רופאים או עורכי דין או מבקשי שירות או לקוחות פרטיים להירשם לאתר כגוף מאוגד, וכן כי ההרשמה פתוחה - לרופאים מומחים או לעורכי דין או למבקשי שירות או ללקוחות פרטיים - רק כיחידים.
2.4. חל איסור על המשתמש להשתמש בחשבון של משתמש אחר או להעביר לאחר את פרטי הגישה לאתר. המשתמש מתחייב להודיע להנהלת האתר ללא דיחוי אם קיים חשד שגורם אחר ולא מוסמך משתמש בפרטי המשתמש שלו. אם המשתמש מעוניין להשתמש באתר ביותר מ"כובע אחד" - קרי, הן כעורך דין/מבקש שירות/לקוח פרטי והן כרופא מומחה, עליו לבקש אישור מהנהלת האתר.
2.5. המשתמש מתחייב לספק פרטים מלאים ומדויקים בעת הרשמתו לאתר ובכל עת שיידרש לכך במסגרת השימוש באתר, וכן לעדכנם באופן שוטף. אין ביצירת חשבון באתר כדי להוות אישור של הנהלת האתר כי המידע המופיע בחשבון של המשתמש נכון. הנהלת האתר, בעצמה או באמצעות צד שלישי, עשויה, אך לא חייבת, לוודא במקרים מסוימים את נכונות הפרטים שמסר המשתמש בעת ההרשמה, לרבות מול מאגר נתונים אחר. מסירת פרטים מזויפים, לא נכונים, לא מלאים ו/או לא עדכניים, עשויה להביא למחיקת חשבון המשתמש מן האתר.
2.6. המשתמש מצהיר ומתחייב כי הוא האחראי הבלעדי והבעלים החוקי של כל המידע המופיע בחשבונו, וכן כי המידע האמור אינו מפר זכויות של צדדים שלישיים.
2.7. לאחר ההרשמה, הכניסה לאתר הינה באמצעות שליחת קוד זיהוי לטלפון הנייד של המשתמש הרשום בפרטי חשבונו.
3.חשבון עורך דין / מבקש שירות / לקוח פרטי
3.1. משתמש אשר נרשם כעורך דין או כמבקש שירות יתבקש להזין לחשבונו, בין היתר, את הפרטים הבאים: שמו המלא (פרטי ומשפחה), שם משרדו/החברה/הגוף בו הוא מועסק, תחומי ההתמחות של משרדו/החברה/הגוף בו הוא מועסק ופרטי קשר (מספרי טלפון, נייד וקווי, כתובת דוא"ל ואתר אינטרנט), וכל מידע אחר שיידרש באתר.
3.2. משתמש אשר נרשם כלקוח פרטי יתבקש להזין לחשבונו, בין היתר, את הפרטים הבאים: שמו המלא (פרטי ומשפחה), מס' תעודת זהות ופרטי קשר (מספרי טלפון, נייד וקווי, וכתובת דוא"ל), וכל מידע אחר שיידרש באתר.
3.3. בנוסף להתחייבותו על פי סעיף 2.4 לעיל, מצהיר המשתמש כדלקמן:
3.3.1.עורך דין - כי הוא רשום כחבר בלשכת עורכי הדין בישראל, ובעל רישיון בתוקף. כמו כן, מתחייב המשתמש כי לא קיימת מניעה למתן/לקבלת השירותים על ידו. המשתמש ימסור את מספר הרישיון שלו.
3.3.2.מבקש שירות - כי הוא עובד בגוף חוקי המסייע במימוש זכויות רפואיות ו/או בהגשת תביעות. כמו כן, מתחייב המשתמש כי לא קיימת מניעה למתן/לקבלת השירותים על ידו.
3.3.3.לקוח פרטי - כי לא קיימת מניעה למתן/לקבלת השירותים המוצעים באתר.
3.4. חלק מהפרטים שהוזנו על ידי עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי יוצגו בפרופיל שלו, אליו ייחשפו המשתמשים. עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייב לוודא כי המידע המוצג בפרופיל שלו נכון ולעדכנו מעת לעת לפי הצורך.
4.חשבון רופא מומחה
4.1.משתמש אשר נרשם כרופא מומחה יתבקש להזין לחשבונו, בין היתר, את הפרטים הבאים: פרטים אישיים (כגון שם מלא, שפות, תמונה, ופרטי קשר), פרטים מקצועיים (כגון תואר, התמחות, תפקיד), פרטי מרפאתו/מרפאותיו, פרטי השירות הניתנים על ידו (כגון עיון ראשוני בחומר רפואי לבחינת סיכויי התביעה, בדיקה והערכת נכות, חוות דעת רפואית משפטית, שאלות הבהרה ועוד), מועדי ברזל (הקצאת שעות בקליניקה ומחירים קבועים לחלק מהשירותים, וכן מועדי זמינות לקבלת פניות), מניעות וניגודי עניינים במתן שירותים, חוות דעת לדוגמא (אופציונלי), וכל מידע אחר שיידרש באתר.
4.2. בנוסף להתחייבותו על פי סעיף 2.4 לעיל, מצהיר המשתמש כי הוא רשום ברשימת המומחים של משרד הבריאות בישראל, ובעל רישיון מומחה בתוקף. המשתמש ימסור את מספר הרישיון שלו.
4.3. חלק מהפרטים שהוזנו על ידי הרופא המומחה יוצגו בפרופיל שלו, אליו ייחשפו עורכי הדין/מבקשי השירות/לקוחות פרטיים. הרופא המומחה מתחייב לוודא את נכונות המידע המוצג בפרופיל שלו ולעדכנו מעת לעת לפי הצורך.
5.מודול רופאים מומחים - תהליך יצירת פנייה, הגשת בקשה לקבלת שירותים של רופא מומחה
5.1.עורך דין/מבקש השירות/לקוח פרטי הרשום לאתר רשאי ליצור בקשה באתר לקבלת שירות אחד או יותר מבין השירותים שרופא מומחה מעניק, כגון: עיון ראשוני בחומר רפואי לבחינת סיכויי התביעה, בדיקה והערכת נכות, חוות דעת רפואית משפטית, שאלות הבהרה ועוד (להלן - בקשה לקבלת שירותים ו- שירותי רופא מומחה, בהתאמה).
5.2. בעת יצירת פנייה, יתבקש עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי להזין את הפרטים והנתונים בהתאם לנדרש באתר. עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייב לספק את מלוא המידע הדרוש לקבלת הצעת מחיר מדויקת. כמו כן, עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייב לא לכלול בבקשה לקבלת שירותים נתונים או פרטים שאינם רלוונטיים, לרבות חומרים פרסומיים ושיווקיים, מקרים המציעים עמלות, תמורה בהון או המבקשים קבלת שירותים ללא תמורה. עוד מתחייב עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי לא להגיש בקשה לקבלת שירותים מתוך כוונה לקבל הצעות מחיר בלבד.
5.3. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לאשר או לדחות בקשות לקבלת שירותים על-פי שיקול דעתה הבלעדי.
5.4. על בסיס הנתונים והפרטים שתוארו במסגרת הבקשה לקבלת שירותים, יספק האתר ייעוץ והתאמה לרופאים מומחים.
5.5. הרופא המומחה יציע הצעת מחיר מתאימה בתוך הזמן שהוקצה לו לכך באתר, ויימנע מהצעות כלליות ככל שניתן. הרופא המומחה מתחייב שלא ליתן הצעות מחיר שסכומן אינו משקף את היקף העבודה והתחייבות הזמן הנדרש למתן הפתרון הטוב ביותר לשביעות רצונו של עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי. אין להגיש הצעות פיקטיביות שלא מתוך כוונה לתת שירות אמיתי. רופא מומחה רשאי להגיש הצעת מחיר אך ורק בתחומי המומחיות לגביהם הוא רשום.
5.6. עם בחירת רופא מומחה על ידי עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי, מוסכם על הצדדים כי נכרת ביניהם הסכם לקבלת שירותי רופא מומחה, אשר הוראות התקנון תחולנה עליו.
5.7. עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייב לספק לרופא המומחה שנבחר את כל המידע הדרוש לו לשם ביצוע השירות/ים והשלמתם במועד.
5.8. הרופא המומחה מתחייב להתקשר עם עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי באופן מקצועי, להשיב על שאלותיו במהירות המרבית וללא כל דיחוי וליידעו באופן שוטף על שינויים פוטנציאליים העשויים להשפיע על היקף מתן שירותי הרופא המומחה או על לוח הזמנים לקבלתם. כמו כן, הרופא המומחה מתחייב לפעול על פי הוראות הדין, ולהנגיש את שירותיו ללקוחות עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי והכל בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), תשע"ה - 2017.
5.9. המשתמש מצהיר ומאשר כי ידוע לו שההתקשרות בין עורכי הדין/מבקשי השירות/לקוחות פרטיים לבין הרופאים המומחים לצורך שירותי הרופא המומחה, הינה בינם לבין עצמם וללא כל מעורבות של הנהלת האתר, ועל אחריותם הבלעדית.
5.10.הרופא המומחה ועורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי, אחראים הם בלבד לעמידה בכל דרישות הדין הנוגעות לבקשה לקבלת שירותים ובכלל זה, מבלי למעט, כל דרישות הדין הנוגעות לעריכת המסמכים במסגרת מתן שירותי הרופא המומחה ו/או להצגתם בפני ערכאות משפטיות ו/או לכל תוכן ופעילות הקשורים אליהם כאמור. הצדדים להתקשרות אחראים באופן אישי לתוכן ההזמנה גם אם היא עבור צד אחר או צדדים שלישיים.
5.11.הרופא המומחה ועורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייבים לעדכן במקום המיועד לכך באתר את סטטוס הפנייה בבקשה לקבלת שירותים בהתאם להתקדמותה, בין אם באופן יזום ובין אם בעקבות קבלת הודעות שתישלחנה באמצעות האתר.
5.12.עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי מתחייב כי עבור כל פנייה נוספת בגין לקוח שבוצעה בעבורו פנייה באמצעות האתר בעבר, ישתמש באתר לשם קבלת שירותי רופא מומחה עבור אותו לקוח.
6.תשלום עבור שירותי הרופא המומחה
6.1. בכל מקרה בו עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי פנה לרופא המומחה לשם קבלת אחד או יותר משירותי הרופא המומחה בעקבות פנייה באמצעות האתר, יבוצע התשלום עבור שירותי הרופא המומחה על ידי עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי באמצעות האתר בלבד.
מוסכם על הצדדים כי התשלום עבור ביצוע שירותי הרופא המומחה אינו כולל הופעה בבית המשפט, וכי ייתכן שהרופא המומחה יוזמן להעיד בבית המשפט בקשר למסמכים שערך במסגרת השירותים שניתנו על ידו לעורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי. מובהר כי התשלום עבור הופעה בבית המשפט יתומחר בנפרד ויבוצע באמצעות האתר בלבד.
6.2. בכל מקרה, אין להעביר תשלום באופן ישיר לרופא המומחה. הרופא המומחה הרשום למערכת מתחייב שלא להציע לעורך הדין/למבקש השירות/ללקוח פרטי קבלת תשלום באופן ישיר וכן שלא לקבל באופן ישיר תשלומים מעורכי הדין/מבקשי השירות/לקוח פרטי ו/או מלקוחות עורכי הדין/מבקשי השירות, בגין שירותיו הניתנים דרך האתר או בעקבות פנייה שנעשתה דרך האתר.
6.3. עמלת טיפול – בתוך "מודול רופאים" קיימת אפשרות לעורך הדין/למבקש השירות, להוסיף "עמלת טיפול" - עם בחירת רופא מומחה על ידי עורך הדין/מבקש השירות לשם מתן שירותי רופא מומחה ללקוחותיו, רשאי עורך הדין/מבקש השירות, בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי, להוסיף "עמלת טיפול" עבור שירותים הקשורים לטיפול בבקשה לקבלת שירותיו של הרופא המומחה - כגון: התייעצויות הקשורות להליך, מכתב הפניה מפורט, שליחת תיעוד רפואי לרופא המומחה לאחר איסוף ומיון החומר הרפואי שהתקבל ממוסדות שונים, ובהמשך בחינת התוצר - הערכת הנכות, חוות הדעת וכדו' שהתקבלה מהרופא המומחה (להלן - התוצר), תיקון שגיאות והחלפת טיוטות מול המומחה הרפואי - עד לקבלת התוצר הסופי לשביעות רצונו של עורך הדין/מבקש השירות. עמלת הטיפול תתווסף להצעת המחיר שהוצעה על ידי הרופא המומחה בעקבות הבקשה לקבלת שירותים. הסכום הכולל - קרי, הצעת המחיר שהוצעה ע"י הרופא המומחה בצירוף עמלת הטיפול - יהוו את סך התשלום עבור שירותי הרופא המומחה במסגרת ההתקשרות עם עורך הדין/מבקש השירות (להלן - התשלום).
6.4. עם השלמת שירותי הרופא המומחה, יעלה הרופא המומחה למקום המיועד לכך באתר את המסמכים הרלוונטיים לבקשה לקבלת שירותים לשם העברתם לעורך הדין/למבקש השירות. הנהלת האתר תעביר לרופא המומחה את התשלום עבור שירותי הרופא המומחה, ובמקביל תעביר לעורך הדין/למבקש השירות את התשלום בגין עמלת הטיפול, בהתאם למועדים ולהוראות המופיעים בהסכם בין הרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות להנהלת האתר, אשר נחתם עם הרשמתו של הרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות לאתר.
6.5. היה והרופא המומחה לא השלים את שירותיו כנדרש, יהיה רשאי עורך הדין/מבקש השירות להגיש להנהלת האתר בקשה להחזר כספי בגין התשלום ששולם על ידו או על ידי לקוחו עבור שירותי הרופא המומחה/עמלת הטיפול. לא תתקבל בקשה להחזר כספי שהוגשה לאחר 6 חודשים ממועד התשלום באתר. ההחזר יהיה עד לגובה התשלום ששולם בפועל להנהלת האתר.
למען הסר ספק - לא יינתן החזר תשלום על ידי הנהלת האתר בשל אי שביעות רצון של עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי ו/או הלקוח (של עורך הדין/מבקש השירות) משירותי הרופא המומחה, או בשל מחלוקות מול הרופא המומחה לגבי תוכן המסמכים שהוכנו במסגרת השירותים כאמור ואיכותם.
6.6. על אף האמור לעיל, הרופא המומחה מבין ומאשר כי עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי יהיה רשאי לבטל את העסקה מול הנהלת האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, וכי במקרה זה התשלום לא יועבר אליו. לרופא המומחה לא תהיה שום טענה ו/או דרישה כלפי הנהלת האתר במקרה זה.
6.7. בגין כל שירות שייתן, מתחייב הרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות להנפיק חשבונית מס / קבלה כחוק, וכן לעמוד בדרישות מע"מ וכל חוק רגולטורי אחר הנוגע לכל שירות שיספק דרך האתר. הנהלת האתר אינה אחראית לכך שהרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות ינפיק ח-ן מס / קבלה עבור תשלום שקיבל מעורך הדין/מבקש השירות או מגורם אחר.
6.8. אף שהתשלום לרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות מועבר דרך הנהלת האתר, אין להנהלת האתר כל אחריות לגבי אספקת השירות ע"י הרופא המומחה/עורך הדין/מבקש השירות, וכן לגבי טיב השירות הניתן על ידו.
7.מודול ועדות רפואיות
7.1. משתמש רשום באתר, בין אם עורך דין, מבקש שירות או לקוח פרטי (להלן - המשתמש), יהא רשאי להזין את פרטי הזימון לוועדה רפואית, לצורך קבלת מידע מקדים הכולל, בין היתר, את הרכב הוועדה הצפוי, מידע כללי אודות הרופא/ים המרכיבים את הוועדה, וכן נתונים סטטיסטיים רלוונטיים, אשר עשויים לשפר את היערכותו לוועדה ולהגדיל את סיכויי הצלחתו.
7.2. המשתמש יוכל לעיין אך ורק בפרטי הוועדות אשר הוזנו על-ידו בלבד. עם זאת, יהא זכאי לעשות שימוש במידע הסטטיסטי המופק מעיבוד מצרפי של כלל הנתונים במערכת, וזאת מבלי שתיחשף זהותם של משתמשים אחרים.
7.3. מובהר בזאת כי הזכות לשימוש מיטבי במודול כפופה להזנת מלוא פרטי הוועדה הרפואית, לרבות אך לא רק, הפרטים המפורטים להלן:
7.3.1. פרטי הוועדה הרפואית: לרבות זהות הגוף בפניו מתכנסת הוועדה (כגון: המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, משרד הבריאות וכיו"ב), מועד הוועדה (תאריך ושעה), מיקום מדויק (לרבות סניף מטפל ככל שמדובר בביטוח לאומי), מחלקה רפואית, הרכב הוועדה (שמות הרופאים), תחומי התמחותם של חברי הוועדה, וכן פרטי מזכיר/ת הוועדה.
7.3.2. פרטי עורך הדין המייצג ו/או פרטי הנבדק. יובהר כי הזנת פרטי הנבדק בצירוף אישורו לתקנון תנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר תביא לרישומו האוטומטי כ"לקוח פרטי".
7.3.3. דירוג רופאי הוועדה יתבצע, בין היתר, באמצעות שני שאלוני דירוג אשר ימולאו על-ידי המשתמש - האחד בסמוך למועד קיום הוועדה, לאחר יציאתו מחדר הוועדה; והשני לאחר קבלת החלטת הוועדה. בשאלונים יידרש המשתמש לדרג מספר פרמטרים בסולם שבין 1 (נמוך מאוד) ל-5 (גבוה מאוד). הדירוג יתייחס, בין היתר, לאמינות הזמנים, מיומנות הרופאים, יחס אישי, התאמת ההחלטה לתיעוד הרפואי ולסעיפי הליקוי, נימוקי ההחלטה, ורמת שביעות הרצון הכללית.
7.3.4. לאחר קבלת החלטת הוועדה, המשתמש יידרש להזין למערכת את פרטי ההחלטה, לפי תחום מומחיות, וכן את פרטי הערכות הנכות ו/או חוות הדעת אשר הוצגו לוועדה, לרבות פרטי הרופא המומחה אשר ערך אותן.
7.3.5. מובהר בזאת כי צפייה בפרטי ועדות רפואיות עתידיות ו/או נתונים סטטיסטיים אודות רופאים מותנית בהזנת מלוא הפרטים של ועדה רפואית אחת לפחות אשר התקיימה בפועל. לא תתאפשר גישה לנתונים אלו למשתמש אשר לא עמד בדרישה זו.
7.3.6. ככל שמוזנים פרטי ועדה רפואית שהתקיימה בעבר, יחולו הכללים הבאים:
7.3.6.1. ועדה שהתקיימה במהלך חודשיים שקדמו למועד ההזנה - חובה להזין את כלל הנתונים, לרבות השאלונים;
7.3.6.2. ועדה שהתקיימה בטווח של בין חודשיים ועד שנה וחצי - יש להזין את כלל פרטי הוועדה, למעט השאלונים;
7.3.6.3. ועדה שהתקיימה לפני למעלה משנה וחצי – לא תתאפשר הזנת פרטיה למערכת כלל.
7.4. בשלב זה, ולמשך תקופה בלתי מוגדרת, השימוש במודול "ועדות רפואיות" ניתן ללא תשלום, כחלק מחבילת שירותים כללית. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאי שימוש אלו, לרבות קביעת תשלום עתידי, ובלבד שתינתן על כך הודעה מוקדמת.
7.5. המשתמש מצהיר ומסכים כי כלל הנתונים המסופקים במודול זה, ובכלל זה תחזיות באשר להרכב ועדה עתידית ו/או מידע סטטיסטי על רופאים, מבוססים על מידע שהוזן למערכת על-ידי משתמשים אחרים ועל ניתוחים אלגוריתמיים של החלטות קודמות. מובהר כי מידע זה אינו מהווה התחייבות למידע ודאי. הנהלת האתר, מנהליה, עובדיה, בעלי מניותיה, שותפיה או מי מטעמם, לא יישאו בכל אחריות לנזק - ישיר או עקיף - אשר ייגרם למשתמש ו/או לצד שלישי עקב הסתמכות על נתונים אלו.
7.6. המשתמש מתחייב לעשות שימוש במודול אך ורק למטרות לגיטימיות, תוך עמידה בדרישות הזנת המידע כאמור לעיל. שימוש פסול, ובכלל זה ניסיון לצפות בנתוני ועדות עתידיות מבלי להזין פרטים בפועל, מהווה הפרה של תקנון זה.
7.7. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לאשר או לסרב לבקשת משתמש לשימוש בשירותים הניתנים במסגרת מודול זה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא מתן נימוק.
8.מודול "תלונה בקליק"
8.1. כללי
מודול "תלונה בקליק" הינו כלי המיועד לאפשר למשתמשים במערכת דוקומדיק - הן עורכי דין והן לקוחות פרטיים - להגיש תלונה ממוסמכת ביחס להתנהלות בלתי הולמת, לא מקצועית או בלתי סבירה מצד רופא עמו היו במגע במסגרת ועדה רפואית או שירות שנעשה באמצעות המערכת. מטרת המודול היא לאפשר תיעוד ובחינה של מקרים חריגים באופן אחראי, ענייני ומכבד.
8.2. סוגי המשתמשים ומעמדם במודול
8.2.1. עורך דין - עורך דין רשום אשר משתמש בפלטפורמת דוקומדיק לצורך ייצוג לקוחותיו. עורך הדין רשאי להגיש תלונה בשם הלקוח או בשמו, כאשר הוא מאמין כי קיים חשד להתנהלות בלתי הולמת מצד רופא עמו עבד במסגרת ההליכים.
8.2.2. לקוח פרטי - אדם פרטי אשר קיבל שירות רפואי דרך המערכת, בין אם באמצעות יוזמה עצמאית ובין אם באמצעות עורך דין מטעמו. ללקוח הפרטי עומדת האפשרות להגיש תלונה ישירה בנוגע להתנהלות הרופא.
8.3. אופן הגשת התלונה
8.3.1. הגשת התלונה תתבצע באמצעות טופס מקוון ייעודי במערכת, בו יפרט המשתמש את פרטי האירוע, נסיבות המקרה, מהות הטענות והמסמכים התומכים, ככל שישנם.
8.3.2. המשתמש יידרש לאשר כי כל המידע שנמסר בתלונה נכון, מדויק ומגובה בראיות או עובדות מבוססות ככל האפשר.
8.3.3. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לדרוש השלמות או הבהרות לצורך בירור ראשוני.
8.4. אחריות המשתמש
8.4.1. המשתמש (על כל סוגיו) מצהיר כי הוא מגיש את התלונה בתום לב, מתוך כוונה להתריע על התנהלות בלתי תקינה ולא מתוך מניע אישי, נקמני או מסית.
8.4.2. המשתמש אחראי באופן מלא ובלעדי לתוכן התלונה, וייקח על עצמו כל אחריות משפטית בגין הגשת מידע כוזב, משמיץ, פוגעני או חסר בסיס.
8.4.3. כל ניסיון להגיש תלונה כוזבת, להכפיש או לפגוע בשמו הטוב של רופא ללא בסיס, מהווה הפרה חמורה של תנאי השימוש ועלול להוביל לחסימת המשתמש, הסרת התוכן ולנקיטת צעדים משפטיים.
8.5. בירור וטיפול בתלונות
8.5.1. הנהלת האתר אינה מתחייבת לבדוק כל תלונה לעומקה ואינה מחויבת לנקוט בפעולה מסוימת בעקבות הגשתה.
8.5.2. עם זאת, הנהלת האתר רשאית, על פי שיקול דעתה, להעביר את התלונה לגורם מקצועי פנימי, לרופא הנילון, לגוף פיקוח רפואי, או לרשות מוסמכת אחרת לצורך בירור נוסף.
8.5.3. הנהלת האתר רשאית לסרב לקבל או לטפל בתלונה שהוגשה באופן לקוי, שכוללת תוכן פוגעני, או שאינה עומדת בדרישות סף של רצינות, רלבנטיות ותום לב.
8.6. שמירה על פרטיות וסודיות
8.6.1. הנהלת האתר מתחייבת לשמור על סודיות פרטי התלונה והמשתמשים ככל הניתן ובהתאם למדיניות הפרטיות של המערכת, אלא אם נדרשת למסור מידע זה על פי דין או לבקשת רשות מוסמכת.
8.6.2. ייתכן כי לצורך בירור ראשוני תועבר התלונה, או חלקים ממנה, לגורמים רלוונטיים, לרבות לרופא הנילון - בהתאם לשיקול דעת הנהלת האתר ותוך שמירה על כללי הגנת הפרטיות והחוק.
8.7. הגבלת אחריות
8.7.1. הנהלת האתר משמשת כמתווך טכנולוגי בלבד לצורך העברת וקליטת תלונות, ואינה נושאת באחריות כלשהי לתוכנן, לאמיתותן או להשלכות המשפטיות הנובעות מהן.
8.7.2. הנהלת האתר אינה גוף בירור או הכרעה ואינה מהווה ערכאה שיפוטית. כל טיפול, בירור או מסקנות שינבעו מהתלונה – ככל שיהיו – ייעשו על ידי הגורמים הרלוונטיים בלבד.
8.8. שיקול דעת וסנקציות
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית להסיר, לסנן, להקפיא או למנוע פרסום ו/או טיפול בתלונות, וכן להטיל סנקציות על משתמשים שהפרו תנאים אלה, לרבות השעיה, סגירת חשבון ודיווח לרשויות מוסמכות – והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן נימוק.
9.מודול מרקטפלייס (זירת מסחר לעורכי דין)
9.1. הגדרות
9.1.1. "הפלטפורמה" - אתר דוקומדיק, לרבות כל השירותים, המודולים, התכנים והפונקציות הכלולות בו
9.1.2. "מרקטפלייס" - מודול בתוך הפלטפורמה המאפשר פרסום, מכירה, רכישה והעברת תיקים, לידים, ושיתופי פעולה משפטיים בין משתמשים.
9.1.3. "משתמש" - עורך דין מורשה אשר עושה שימוש במרקטפלייס לצורך מכירה, רכישה או שיתוף פעולה משפטי.
9.1.4. "עסקה" - כל התקשרות מסחרית בין משתמשים באמצעות המרקטפלייס, לרבות העברת תיקים, לידים או שירותים משפטיים אחרים.
9.2. תנאי השימוש הכלליים
9.2.1. השימוש במרקטפלייס מותר אך ורק לעורכי דין מורשים הרשומים בלשכת עורכי הדין בישראל.
9.2.2. המשתמש מתחייב לעשות שימוש בשירותי המרקטפלייס בתום לב, ובהתאם לכל דין.
9.2.3. המשתמש אחראי באופן בלעדי לכל תוכן, מידע או הצעה שהוא מעלה לפלטפורמה.
9.3. העברת תיקים, לידים ושיתופי פעולה
9.3.1. כל עסקה המתבצעת באמצעות המרקטפלייס הנה באחריות הצדדים לעסקה בלבד. הפלטפורמה אינה צד לעסקה ואינה נושאת בכל אחריות ביחס אליה.
9.3.2. המשתמש מצהיר כי בידיו כל ההרשאות והאישורים הדרושים לצורך העברת תיק או ליד, וכי לא יפר זכויות צדדים שלישיים, לרבות חובת סודיות או נאמנות.
9.3.3. חל איסור על הצעת שירותים או העברת תיקים בניגוד לדין, לרבות כל הצעה שאינה עומדת בכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין.
9.4. תמחור וביצוע עסקאות
9.4.1. התמחור של עסקאות במרקטפלייס נקבע על-ידי המשתמשים או על-ידי מנגנון תמחור דינמי של הפלטפורמה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
9.4.2. המשתמשים מסכימים כי ייתכן וייגבה עמלה עבור עסקאות, בהתאם למדיניות המסחר שתפורסם מעת לעת.
9.4.3. תשלום בין הצדדים לעסקה יתבצע באופן עצמאי, אלא אם כן צוין אחרת במפורש על-ידי הפלטפורמה.
9.5. סודיות ואחריות מקצועית
9.5.1. המשתמש מתחייב לשמור על סודיות מידע שהועבר אליו במסגרת שימושו במרקטפלייס, לרבות מידע על תיקים, לקוחות, או קולגות.
9.5.2. כל התקשרות בין עורכי דין באמצעות המרקטפלייס אינה מהווה ייעוץ משפטי או אחר מצד הפלטפורמה. האחריות המקצועית רובצת על המשתמש בלבד.
9.6. הגבלת אחריות הפלטפורמה
9.6.1. הפלטפורמה מספקת את זירת המסחר "As-Is" ואינה מתחייבת להתאמה מסוימת או לתוצאות עסקיות כלשהן.
9.6.2. הפלטפורמה אינה אחראית לתוכן שמועלה על-ידי המשתמשים, לנכונותו, מהימנותו, או לעמידתו בהוראות הדין.
9.6.3. מובהר כי הפלטפורמה אינה צד לעסקאות ואינה מפקחת או מבקרת את תהליך ההתקשרות בין המשתמשים.
9.7. הפרת תנאים וסיום שימוש
9.7.1. הפלטפורמה תהא רשאית להשעות או לחסום משתמש אשר יפר את תנאי תקנון זה, או את הוראות הדין.
9.7.2. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות להסיר או לערוך כל פרסום, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בנימוק.
9.8. שינויים בתקנון
9.8.1. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן תקנון זה מעת לעת.
9.8.2. המשך השימוש במרקטפלייס לאחר עדכון התקנון יהווה הסכמה לתנאיו המעודכנים.
10.מודול אינדקס בעלי מקצוע בתחומי הרפואה והמשפט
10.1.כללי
10.1.1. מודול אינדקס בעלי המקצוע (להלן - האינדקס) בפלטפורמת דוקומדיק נועד לשמש כאמצעי לאיתור, הצגה וחיפוש של רופאים, עורכי דין ובעלי מקצוע רלוונטיים נוספים בתחומי הרפואה והמשפט, לצורך יצירת חיבורים בין לקוחות פרטיים לבין בעלי מקצוע, וכן לקידום חשיפת נותני השירותים.
10.2. תנאי הכללה באינדקס
10.2.1. הכללה באינדקס מותנית ברישום מראש ואישור הנהלת הפלטפורמה.
10.2.2. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לדחות או להסיר כל פרופיל לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות בשל תוכן שגוי, מטעה או בלתי הולם.
10.2.3. בעלי מקצוע עשויים להידרש למסור מידע מעודכן, לרבות רישוי מקצועי תקף, לצורך אישור ההכללה באינדקס.
10.3. יתרונות לבעלי המקצוע
10.3.1. חשיפה מוגברת ללקוחות פוטנציאליים, ללא צורך בפעולות שיווקיות נוספות מצד בעל המקצוע.
10.3.2. אפשרות לשדרוג הפרופיל בתשלום, לרבות לצורך קבלת מיקום גבוה יותר באינדקס, הצגת מידע מורחב ופרסום ממומן.
10.3.3. שיפור המוניטין באמצעות דירוגים וביקורות גולשים, בכפוף למדיניות הביקורות של הפלטפורמה.
10.4. שימוש על ידי לקוחות פרטיים
10.4.1. לקוחות פרטיים רשאים לעיין באינדקס לצורך איתור בעלי מקצוע, בהתאם לקריטריונים שונים (מיקום, תחום עיסוק, דירוגים ועוד).
10.4.2. השימוש באינדקס אינו מהווה ייעוץ משפטי או רפואי, והפלטפורמה אינה אחראית לתוכן, טיב או איכות השירותים שיסופקו על ידי בעלי המקצוע המופיעים באינדקס.
10.4.3. לקוחות המעוניינים ליצור קשר עם בעל מקצוע עושים זאת על אחריותם הבלעדית.
10.5. אחריות ושיפוי
10.5.1. הפלטפורמה אינה אחראית לנכונות המידע המופיע בפרופילים של בעלי המקצוע.
10.5.2. כל משתמש (בין אם בעל מקצוע ובין אם לקוח) מתחייב לשפות את הנהלת הפלטפורמה בגין כל נזק, תביעה או דרישה שינבעו מהפרת תנאי שימוש אלה או מהסתמכות על המידע באינדקס.
10.6. קניין רוחני
10.6.1. כל הזכויות באינדקס, לרבות העיצוב, בסיסי הנתונים, המידע והקוד התכנותי - שמורות לדוקומדיק.
10.6.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי אחר במידע המופיע באינדקס ללא אישור מראש ובכתב מהנהלת הפלטפורמה.
10.7. מדיניות שינויים
10.7.1. הנהלת הפלטפורמה רשאית לעדכן תנאי שימוש אלה מעת לעת. תנאים מעודכנים יפורסמו באתר וייכנסו לתוקפם במועד הפרסום.
11.כללי - הודעות ועדכונים
11.1. המשתמש מאשר להנהלת האתר להשתמש במידע שלו, בין היתר, לצורך המטרות הבאות:
- שליחת הודעות לגבי השלמת תהליכים מול רופא מומחה או עורך דין/מבקש שירות/לקוח פרטי, לטיפול בפניות, לטיפול בתהליך הרישום של המשתמש, לאימות המידע שמסר ולמטרות עסקיות פנימיות;
- ניהול, פיתוח וקידום הקשר של המשתמש עם משתמשים אחרים;
- שליחת הודעות מנהליות ואדמיניסטרטיביות (מטעם הנהלת האתר או צדדים שלישיים);
- שיפור השירות הניתן באתר, לרבות חווית המשתמש וניהול האתר, כמוסבר במדיניות שמירת הפרטיות;
- שליחת חומר פרסומי ושיווקי לגבי האתר או לגבי גוף שלישי אחר, או מידע נוסף שעשוי לעניין את המשתמש, ובלבד שהמשתמש נתן הסכמתו לכך בתהליך ההרשמה או בכל עת אחרת. המשתמש רשאי לבטל את הסכמתו בכל עת ולחדול מקבלת חומר פרסומי ושיווקי על ידי שליחת בקשה באמצעות הודעת דוא"ל להנהלת האתר: office@documedic.co.il;
11.2. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לבטל את הרשאת המשתמש להמשך קבלת דיוור, תקשורת פרסומית, ניוזלטר, הודעות מנהליות ואדמיניסטרטיביות ו/או כל תוכן אחר ללא מתן כל הודעה מוקדמת.
11.3. הנהלת האתר שומרת את הזכות להתריע ולהודיע למשתמשים אחרים באתר אודות סטטוס ההתחברות של המשתמש לאתר, בעת התחברותו או התנתקותו מן האתר.
12.סגירת החשבון
12.1. המשתמש יכול להפסיק להשתמש באתר או לבטל את החשבון שלו באתר - בכל עת, ללא כל הודעה מראש, מתוך המערכת עצמה, בכפוף למחויבויותיו המפורטות בתקנון זה.
12.2. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לסגור, להשעות או להגביל את חשבונו של משתמש על פי שיקול דעתה הבלעדי, בין היתר, עקב הסיבות שלהלן:
- אם המשתמש הפר את תקנון האתר, לרבות בניסיון לעקוף את האתר ו/או את מנגנון התשלום בו;
- אם המשתמש פרסם הודעות לא רלוונטיות, פרטים כוזבים או מטעים באתר;
- אם המשתמש ביצע פעולה שיכולה לגרום לסיכון להנהלת האתר או למי מטעמה או למשתמשי האתר;
- אם המשתמש פרסם באתר, במישרין או בעקיפין, אתרים מתחרים, שירות או מוצר אחר, או להפנות את המשתמשים לאתרים אחרים;
- אם הנהלת האתר קיבלה הודעת הסרה או הודעת הפרה בשל חשד להפרה כלשהי הקשורה בחשבון של משתמש או בפעילותו באתר;
- אם המשתמש ביצע פעולה בלתי חוקית ו/או פעל בניגוד להוראות כל דין.
12.3. עם סגירת, השעיית או הגבלת חשבונו של משתמש, הנהלת האתר רשאית לבצע, בין היתר, את הפעולות הבאות:
- עדכון הגורמים באתר הנמצאים בקשר עם המשתמש;
- מניעת רישום מחדש;
12.4. למען הסר ספק, אין בסגירת, השעיית או הגבלת חשבון כדי לבטל את התחייבויות המשתמש שקדמו לסגירת החשבון, ואלו תמשכנה לחייב את שני הצדדים, כגון: שמירה על סודיות, שמירה על סודיות רפואית, מחויבות לשלם לרופא המומחה עבור שירותיו.
13.שמירת סודיות
13.1. בכל מקרה בו משתמש מספק מידע למשתמש אחר של האתר (כגון: שליחת חומר רפואי של לקוח לרופא מומחה או מסירת חוות דעת לעורך דין/למבקש השירות או ללקוח הסופי עצמו), בין אם המידע הינו דיסקרטי או חסוי ובין אם לאו, המשתמש המקבל את המידע מחויב לשמור עליו בסודיות ולא להעבירו לשום גורם מבלי לקבל בכתב ממוסר המידע או מהלקוח אישור להעבירו לגורם שלישי כלשהוא.
13.2. הרופא המומחה מחויב לא לצלם, להדפיס, להעתיק או לשכפל את החומר הרפואי של הלקוח ולא להעבירו לשום גורם שלישי מבלי לקבל את הסכמתו של הלקוח מראש בכתב.
13.3. הרופא המומחה מתחייב לפעול על פי הנחיות האתיקה הדיגיטלית כפי שפורסמו ע"י ההסתדרות הרפואית בשנת 2014, וכן הנחיות אתיות שפורסמו ושיפורסמו מעת לעת ע"י הלשכה לאתיקה בהסתדרות הרפואית, וכן לפעול בהתאם לכל דין רלוונטי אחר, לרבות חוק זכויות החולה, תשנ"ו-1996.
13.4. הרופא המומחה מצהיר ומאשר כי ידוע לו כי אם הוא מעוניין להציג את התיעוד הרפואי שקיבל או חלק ממנו למומחה נוסף לשם התייעצות (חוות דעת שניה), עליו לקבל קודם לכך את הסכמתו של הלקוח מראש בכתב.
13.5. הנהלת החברה עשויה להיחשף לתכנים המועלים במסגרת האתר, ומתחייבת לשמירת סודיות לגבי תוכנם. הנהלת האתר מתחייבת לא להשתמש במידע כאמור, למעט לשם מתן תמיכה למשתמשי האתר בעת השימוש בו.
14.הגנה על קניין רוחני
14.1. האתר מכיל קניין רוחני השייך להנהלת האתר, בין אם מכוח בעלות ובין אם מכוח זכויות שימוש. על המשתמש להניח כי כל דבר שהוא רואה או קורא באתר (כגון תמונות, קבצים גראפיים, איורים, טקסט, סימני מסחר לרבות סמלילים וכל חומר אחר), מוגן על ידי דיני הקניין הרוחני, אלא אם נאמר אחרת. אין למכור, לשכפל, להפיץ, לשנות, להציג, ליצור עבודות נגזרות המבוססות על התכנים הללו, או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או ציבורי אחר, בלא קבלת הסכמת הנהלת האתר, או בעל הזכויות בכתב ומראש.
15.הגבלת אחריות
15.1. הנהלת האתר, חברות הקשורות אליה, מנהליה ויועציה, דירקטורים בה, בעלי מניות, סוכנים שלה, חברות הקשורות אליה בשיתופי פעולה ועובדיה לא יישאו בכל אחריות ולא יהיו אחראים לכל נזק שיגרם למשתמשי האתר וללקוחותיהם, לרבות במקרים הבאים:
- שימוש באתר או חוסר יכולתו של המשתמש לעשות שימוש באתר, לרבות בשל סגירת, השעיית או הגבלת חשבונו, וזאת אף אם נגרם למשתמש אבדן נתונים, הזדמנויות עסקיות או נזק כספי;
- טענה של משתמש על אי קבלת מלוא השירותים או מלוא התמורה בגין מתן השירותים;
- נזק שיגרם למשתמש עקב שינויים באתר / הפסקת מתן שירותים או תכנים;
- נזק שיגרם למשתמש ו/או לכל צד שלישי עקב שימוש או הסתמכות על מידע או תכנים המופיעים באתר ו/או בכל מכשיר קצה בהם הם מופיעים, תוכנם, מהימנותם, דיוקם, אמינותם והשפעתם על המחשבים של הגולשים באתר;
- מחלוקת ו/או נזק הנובעים מההתקשרות בין עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי לרופא המומחה ו/או למי למטעמם, לרבות ללקוחות של עורכי הדין/מבקש השירות, כגון לגבי טיב ואיכות שירותי הרופא המומחה, ניסיונו של המומחה בכתיבת מסמכים, מחיר שירותיו וכדומה. תנאי ההתקשרות בין עורך הדין/מבקש השירות/לקוח פרטי לבין הרופא נקבעים על ידם ועל אחריותם הבלעדית, ללא מעורבות של הנהלת האתר;
- כל שינוי/ השעיה / הפסקת שירות / הפסקת כל שירותי האתר, לרבות במבנה, בתכנים, בזמינות וכדומה;
- שימוש באתרים של צדדים שלישיים המפורסמים באתר.
- נזק עקיף, נזק כלכלי טהור, נזק תוצאתי, אובדן רווחים, וכיוב';
15.2. מובהר למשתמש כי:
15.2.1. הנהלת האתר אינה מוודאת את זהותם של המשתמשים באתר, ואינה מאשרת ו/או מבררת את כישוריהם, עברם ו/או כשירותם;
15.2.2. הנהלת האתר אינה בודקת את רמתם המקצועית של הרופאים במתן שירותים רפואיים, לרבות כתיבת מסמכים רפואיים, ואינה אחראית לכל מחדל ו/או נזק שעלול רופא מומחה הנרשם לאתר לגרום במתן ו/או באי מתן שירותי רופא מומחה. על כן, הנהלת האתר ממליצה לנהוג במשנה זהירות ולפעול בשום שכל ובהיגיון במסגרת התקשרויות עם משתמשים אחרים;
15.2.3. הנהלת האתר אינה מתחייבת לכך שהרופא המומחה יוכל לספק את השירות המבוקש, ו/או לכך שהלקוח הפרטי ו/או שהלקוח של עורך הדין/מבקש השירות יוכל לעמוד בתשלום שירותי הרופא המומחה.
15.3. למען הסר ספק, משחרר המשתמש את הנהלת האתר, חברות הקשורות אליה, מנהליה ויועציה, דירקטורים בה, בעלי מניות, סוכנים שלה, חברות הקשורות אליה בשיתופי פעולה ועובדיה, מכל אשמה, דרישה, תביעה ונזק (ישיר או תוצאתי) מכל סוג שהוא, ידוע או לא ידוע, הנובע ו/או הקשור בדרך כלשהי ממחלוקת אשר יש לו עם משתמש אחר באתר, לרבות אם היא בדיון משפטי או בבוררות או גישור. השחרור מכל אחריות הינו, בין היתר, בגין כל מחלוקת הקשורה לביצוע של שירות על ידי רופא מומחה או ספק שירות אחר באתר או לפעילות עורך דין/מבקש שירות/לקוח פרטי באתר.
15.4. הצדדים להסכם זה לא יהיו אחראים לאי יכולתם לעמוד במחויבות, או איחור במצבים של למשל שביתות בעבודה, תאונות, שריפות, שיטפונות, הפרעות תקשורת, הפרעות בתקשורת אינטרנט רוחביות, הפגנות, מלחמה, מגיפה, או מגבלות חוקיות, או מצבים דומים שנחשבים לכוח עליון. הזמן הנוסף שיעמוד לביצוע המחויבות יתארך בהתאם באותו זמן בו הייתה ההפרעה.
16.פתרון מחלוקות
16.1. סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בכל הקשור לתקנון זה, לרבות תוקפו, כריתתו, פרשנותו, הפרתו וכל הנוגע או הקשור אליו, תהא נתונה לבית המשפט המוסמך בתל-אביב - יפו. קודם לפניה לבית המשפט ידונו הצדדים להסכם בכל מחלוקת המתעוררת בקשר עליו, תוך ניסיון לפתור המחלוקת כאמור בתום לב. אם נכשל ניסיון זה, יהיה רשאי צד לפנות לבית המשפט המוסמך כאמור.
16.2. כל משתמש מתחייב לנסות כי כל מחלוקת בינו לבין משתמש אחר, או בינו לבין הנהלת האתר, תטופל בדרכי נועם ובתום לב תוך ניסיון לפתור את המחלוקת בצורה בלתי פורמלית ביניהם. המשתמש מתחייב להודיע להנהלת האתר באופן מידי על כל מחלוקת בקשר עם השימוש באתר בה הוא מעורב. הודעה זו תכלול את פרטי המשתמש, פרטי הצד השני למחלוקת ותיאור המחלוקת. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לנסות לסייע בפתרון מחלוקות בין משתמשים באתר, אולם לא מתחייבת לכך.
16.3. אם המשתמשים לא יצליחו להגיע לפתרון ביניהם בצורה בלתי פורמלית, למרות התערבות הנהלת האתר, מתחייבים המשתמשים להפנות את הסכסוך לבוררות או לגישור וליידע את הנהלת האתר על כך.
16.4. סכסוך בין הנהלת האתר למשתמש יובא לפתרון בגישור ע״י מגשר המקובל על שני הצדדים בתל-אביב, מדינת ישראל. ככל שהגישור לא יצלח, יהיו רשאים הצדדים לפנות לבית המשפט המוסמך בתל-אביב - יפו.
17.שינויים בתקנון
17.1. הנהלת האתר רשאית מזמן לזמן לשנות את התקנון, לרבות מתכונת הגישה והשימוש באתר. שינויים מהותיים יכנסו לתוקף 15 ימים לאחר פרסומם באתר. יתר השינויים יכנסו לתוקף באופן מידי. לכן, הנהלת האתר ממליצה לעיין בתקנון באופן תקופתי.
17.2. המשתמש מצהיר ומאשר כי ידוע לו שכניסה שלו לאתר לאחר שינויים בתקנון, תהווה הסכמתו לשינויים.
18.פרטי יצירת קשר עם הנהלת האתר
18.1. פרטי הקשר של הנהלת האתר הם:
משרדי חברת דוקומדיק בע"מ
רחוב הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי (קומה 2)
תל-אביב 6777016
טל': 03-5053100; פקס': 03-5053200
18.2. משתמשים יוכלו ליצור קשר עם מוקד התמיכה בימים א'-ה', בין השעות 9:00-17:00.